Like me

lunedì 18 febbraio 2013

Muffin -noua reteta

Am dat de o noua reteta de muffin/cupcakes. Cea mai buna in absolut. Gustoase si consistente.Ingrediente:  3 oua, 300gr zahar, 300gr faina, 200gr amidon, 200ml ulei, 1plic praf de copt, vanilie, 100-150ml iaurt de baut(orice fel de aroma)




Intr-un bol mare batem ouale cu zaharul. 



Intr-un alt bol amestecam ingredientele uscate: faina, amidon, praf de copt si vanilie.
Peste ouale batute incepem sa turnam putin cate putin amestecul uscat si uleiul. 


Amestecam cu o lingura, nu cu mixerul. Daca aluatul va iese ca de biscuiti, nu e nici o problema. De aia am introdus in reteta iaurtul. Adaugam iaurtul si vom obtine o compozite super.
Punem compozitia in forme si punem la cuptor vreo 20 de minute, 170 grade.



Eu ca frosting folosesc mascarpone. Pun putin zahar si colorant si apoi ma pun la joaca. Sincer imi place mai mult decat frostingul clasic cu unt si crema de branza. 



Va recomand reteta asta...trebuie neaparat incercata. Surioara mea mai mare, nici bine nu i-am dat reteta, ca deja se pusese pe treaba heehhehe.











Nessun commento:

Posta un commento