Like me

giovedì 7 aprile 2011

Paine chapati

Am dat de aceasta reteta din greseala, dar mi s-a parut interesanta si am incercat-o. Este o paine indiana.
Ingrediente: 250 gr faina, apa,1 varf de sare, ulei
Punem intr-un vas faina si apa cat sa putem obtine un aluat. Framantam bine bine pana cand obtinem o mingiuta, iar aluatul nu se lipeste de maine. Punem mingiuta obtinuta intr-un prosop umed timp de aproape o ora.


Din aluat formam bilute si le intindem pana obtinem discuri destul de subtiri. Marimea o alegeti dumneavoastra in functie si de tigaia in care pe urma le veti coace.
Cu o pensula de bucatarie ungem o tigaie cu ulei ( original se foloseste un unt: ghee). Lasam sa se incinga si punem cate un disc. Il lasam cam 10 minute pe fiecare parte, la foc mediu. Sa nu va speriati daca o sa se umfle, dupa va reveni  la forma initiala. Este un tip de paine crocanta, dar eu le-am vrut mai moi asa ca dupa ce le-am copt le-am tinut acoperite.
Noua ne-au placut mult si sigur o sa mai fac.

Nessun commento:

Posta un commento